poniedziałek, 25 stycznia 2016

2) Artysta - Cristian Machado




Chistian Machado : Wokalista Ill Nino , urodzony w 1974 roku  w Brazyli w Rio de Janeiro . Współpracował z takimi wykonawcami jak Soulfly , 40 below summer .





 1)Wypowiedzi : o babci z Polski : Jej historia jest bardzo ciekawa, niemal mogłaby być tematem filmu. Moja babcia mieszkała w Polska do wieku ok. 18, może 20 lat. Potem przyszła druga wojna światowa i rozpoczęła się niemiecka okupacja Polski, ale babci i jej siostrze udało się uciec z kraju. Jej siostra zakochała się wcześniej w pewnym Żydzie. Oboje byli bardzo przestraszeni, tym co się wtedy działo, więc ten mężczyzna również uciekł, do Izraela. Moja babcia i jej siostra podążyły tam za nim, wiesz, wszystko w imię miłości. Stamtąd statkiem dostali się do Ameryki Południowej i tam moja babcia spotkała mojego dziadka. Tak więc na szczęście udało jej sie uciec od wojny. Gdyby jej się nie udało, prawdopodobnie nie byłoby mnie tutaj.




2.Na temat Moshingu : Jesteśmy bardzo pierwotni na wiele sposobów, a moshing jest czymś w stylu dawnych wojennych tańców – to rzecz głęboko osadzona w naszej kulturze. Ludzka reakcja na ekstremalną muzykę jest podobna do reakcji na jakieś ekstremalne wydarzenia np. wojnę. W zasadzie można powiedzieć, ze mosh jest taką imitacją wspólnej walki z wrogiem – to bardzo zbliża ludzi. Innym rodzajem tańca wojennego jest capoeira, którą można by porównać do moshu, pamiętając jednak, że ma ona wiele wspólnego z mieszanymi sztukami walki. Mosh niekoniecznie.


O piosence Blood Is Thicker Than Water :
To dla mnie coś więcej niż piosenka.  Pisanie tego tekstu było dla mnie rodzajem uzdrowienia. Dwa lata temu trzymałem rękę pięknej ludzkiej istoty i patrzyłem jak, wydaje swój ostatni dech. Po śmierci trzymałem ją, jeszcze przez godzinę, płakałem i dziękowałem za jej piękno, niewinność i miłość. Czułem ogromny żal. To był najsmutniejszy moment w moim życiu. Właśnie te emocje próbowałem ująć w słowach "Blood Is Thicker Than Water". Wiem jednak, że żadne słowa nie oddadzą bólu i cierpienia, ani naszego smutku ( obok okładka płyty z której pochodzi piosenka ) .




linki : https://en.wikipedia.org/wiki/Cristian_Machado
         http://www.rockoko.pl/wywiad-cristian-machadoill-nino
         http://heavyrock.eu/dlaczego-ludzie-moshuja/
         http://muzyka.onet.pl/metal/nowy-klip-ill-ni-o/605e44




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz