wtorek, 9 lutego 2016

7)Artysta - Scott Ian

Scott Ian:

1)Wstęp: Amerykański gitarzysta metalowego zespołu Anthrax . Felietonista polskiego magazynu MysticArt . Grał również w S.O.D grającej croosover-Thrash . Jest żonaty z Pearl Aday córką Marvina Lee Aday[Meat Loaf] . Razem z zespołem  nagrał wiele świetnych albumów takich jak "Among the Living" czy "Spreading of diseases" .



1)    Na temat kawałka Anthrax pt: Evil Twim i Religii :  "Byłem bardzo poruszony masakrą Charlie Chebdo, tak jak każdą inną, która zdarzyła się w szkole czy kinie. Nie mogę zrozumieć, co powoduje, że ktoś uważa to za najlepsze, co może zrobić. „Pokażę światu, uszczęśliwię mojego Boga”. To bzdura. Nie czepiam się religii, to nie jest moim celem, lecz ludzi, którzy są ekstremistami, którzy czują, że mogą być sędzią i egzekutorem, bo ktoś nie wierzy w to, co oni. (...) Pisanie tekstów o tym to dla mnie jedyny sposób na katharsis" - zdradził gitarzysta Anthrax.



 2)Wypowiedzi : Gitarzysta Anthrax odniósł się  do słów Gene Simmonsa z Kiss, który stwierdził, że „Rock jest martwy”:

Jest wiele prawdy w tym co on mówi, ale nie ze wszystkim się zgadzam. Nie sądzę, żeby rock faktycznie umarł. Branża muzyczna nie pozwoli na kolejny Led Zeppelin i tym podobne i ja się z nią zgadzam, ponieważ przemysł muzyczny nie jest od tego, żeby zespół podpisał kontrakt i rozwijał się przez pięć płyt, tak jak to było w latach sześćdziesiątych, siedemdziesiątych i osiemdziesiątych i poszło precz w latach dziewięćdziesiątych. Więc skończyły się czasy, kiedy zespoły tworzą pięć albumów zanim… Zespoły nie sprzedają już nagrań, więc całą tą idea należy wyrzucić przez okno. Po prostu zmienił się cały model i musiał się zmienić, bo ludzie teraz kradną muzykę. Jeśli ludzie dalej kupowaliby płyty, to może wytwórnie byłyby skłonne wydawać pieniądze, aby rozwijać zespoły i czekać pięć albumów, żeby pojawiła się złota płyta. Tak już się nie robi i nie zmieni się to dopóki ludzie nie przestaną kraść muzyki. Więc zdecydowanie tutaj Simmons uderza w sedno. Ale uważam, że tak długo, jak są zespoły, które grają swoją muzykę, rock nigdy nie umrze. Nie wszyscy chcą słuchać zespołów, które lansują media. Nie każdemu podoba się kolejna szesnastoletnia pop sensacja. To jest dla dziewczynek, które aktualnie kupują płyty i to jest straszne. Ludzie, którzy kupują teraz płyty to młode dziewczynki i starsi ludzie. To ludzie, którzy je kupują, ponieważ nawet nie wiedzą jak je ukraść. Więc faktycznie wytwórnie są nastawione na gusta czternastoletnich dziewczynek i tam pakują pieniądze. Jeśli czternastoletnie dziewczynki zaczną kupować płyty rockowe, to wszystko się zmieni… jak w latach sześćdziesiątych.



2) Na temat "Gry o Tron" : Jeśli mógłbym wybrać któryś ze szlacheckich domów w „Grze o Tron”, to nie wybrałbym żadnego. Nie dołączyłbym do żadnej z tych parszywych, wypełnionych okropnymi ludźmi rodzin. Byłbym jednym z Wolnych Ludzi. Mieszkałbym na północy, za murem, miałbym małą jaskinię i polowałbym na króliki. Żyłbym według swoich zasad, uważałbym na Białych Wędrowców i inne stworzenia, żyjące na północy. Zdałbym się po prostu na siebie.

 3) Wywiad ze strony Heavyrock : Masz 50 lat, a Anthrax istnieje już 30. Jak się czujesz będąc nadal istotny w tym gatunku? Czy urok metalu i twoja droga zmieniły się dla ciebie?
Nie, ponieważ dla mnie to jest praca. Tym się zajmuję. Ale patrz. Jestem szczęściarzem, bo mogę robić w życiu to, co zawsze chciałem robić. I jest tak już bardzo długo. Równocześnie jest z tym kupa roboty. To nie tylko siedzenie na dupie i oglądanie ESPN kiedy kończy się trasę i czeka na następną. Ludzie tego nie rozumieją. Nie mówię, że mam ciężej niż inni, bo z pewnością tak nie jest. Po prostu mam szczęście, że to robię i pracowałem bardzo ciężko, by móc to osiągnąć. Nadal to robię. Widzę jak praca, którą się zajmuję cały czas, z dala od rodziny jest tego warta. Ludzie dalej się interesują, a mi sprawia ona przyjemność. Jeśli nie bawiłyby mnie występy, nie pojechałbym już w trasę. Nie szukam powodu do opuszczania domu, ale bycie w zespole i granie koncertów, ciągle jest dla mnie zabawą. I talkshowy takie jak ten są fajne. Uwierz mi, wzbogacam się dzięki nim. Nowe doświadczenie, które zdobywam jest świetną sprawą. Dobrze jest się uczyć nowych sztuczek po tylu latach. To naprawdę fascynujące.

 4) Wywiad ze strony Teraz Rock : Jestem zaskoczony, że na YouTube nie ma zbyt wielu filmików z twoich występów. Nie chcesz, żeby się pojawiały?
Tak. Wszystko dlatego, że usuwam nagrania z koncertów, które ludzie chcą umieścić za darmo. Nazwij mnie dziwakiem, ale należę do tego grona artystów, którzy uważają, że nie powinno się oddawać materiałów koncertowych za darmo. Wiem, że to w obecnych czasach nieco szalone, ale należę do starej szkoły. Nadal kupuję muzykę na CD i DVD. Skoro ja mogę mieć tyle szacunku do czyjejś pracy, to wszyscy inni też mogą.
 Masz podobne odczucia jeśli chodzi o nagrania koncertów Anthraxu, które krążą po YouTube?
Uważam, że to idiotyczne. Wydaje mi się, że jeśli ktoś przyszedł na koncert, wydał pieniądze i stoi 90 minut z cholernym telefonem w ręku i wszystko nagrywa, to jest żałosny. To mija się z celem. Jakiś straszny żart. Widziałem jak Bruce Dickinson zachęcał publikę do nagrywania koncertu. Wiadomo, że to Iron Maiden i są na tyle potężni, że mogą mówić takie rzeczy, ale to dla mnie idiotyczne i nie rozumiem takiego podejścia. Stoisz na koncercie i oglądasz go w małym ekranie swojego telefonu.

Linki  :https://pl.wikipedia.org/wiki/Scott_Ian
           
 http://www.terazrock.pl/aktualnosci/czytaj/Scott-Ian-_Anthrax_-o-nagrywaniu-koncertu-telefonem_-_Idiotyczne_.html
           
 http://www.metalnews.pl/?fn_mode=fullnews&fn_id=1697
         
 http://heavyrock.eu/scott-ian-anthrax-o-pracy-byciu-ojcem-spoken-word-shows-i-swojej-ksiazce/
            
 http://www.deathmagnetic.pl/newsy/scott-ian-anthrax-nie-chcialby-dolaczyc-do-zadnego-z-rodow-w-grze-o-tron/

http://www.eskarock.pl/eska_rock_news/rockowe_nowosci_anthrax_w_klipie_evil_twin_wypowiada_wojne_religijnym_ekstremistom/123447

       







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz